16 iun. 2016

Am schimbat locatia pentru sudoare si scuturat osanza .



Am mai fost in aceasta locatia cu vreo doi ani in urma. Nu am ramas cu o impresie placuta la acea vreme.

Acum ? Surpriza placuta.
Pana acum ,in noua locatie, nu am vazut picior de interlop, impresii si basini ... sau figuri de indivizi bisexuali cu gesturi de frumusei carora le curg bilele din cur.
Se pare ca au disparut din peisaj si procentul de taranusi care profitau de mega ofertele sau castigurile in abonamente oferite online(intalnit acolo cu cativa ani in urma).
Muzica este exact cum ar trebui sa fie intr-o sala de fitness - MISTO. Nu , nu se repeta obsedant in fiecare zi ...
Sauna frumos mirositoare (cu roca vulcanica si uleiuri parfumate) , feon in vestiar, apa calda .
Pe jos este linoleum special , nu mocheta predispusa la imbacsire cu praf , bacterii si microbi .
Nu miroase a igrasie .
Mopul cu care se spala pe jos nu pute a hoit .
Parcarea a ramas cum era cu cativa ani in urma . Adica are cateva gropite ,dar este extrem de generoasa/spatioasa.
Programul este de la ora 7:00 AM ,dar daca ajungi mai devreme (de ex. 6:30 AM) esti lasat sa intri si sa iti vezi de antrenament. Nu comenteaza nimeni si nu se uita urat la tine pentru ca ai ajuns mai devreme .
Angajati sunt amabili si aproape "invizibili" (procent majoritar de sex feminin). Nu sunt plini de basini ,aroganta, nesimtire si nici nu se uita la tine de sus , cu scarba .
E liniste , bine si placut . Este pe placul meu.


Ca peste tot exista atat aspecte pozitive cat si aspecte negative . Insa , pentru aspectele negative, trebuie sa mai fac putini purici pe acolo pana sa le pot analiza si concretiza in cateva propozitii .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: