3 nov. 2017

OREO (adoptat: 1 noiembrie 2017 , nascut: august - septembrie 2017)


      Am fost să o vizităm pe Amely, prichinduța salvată din Posești.
Datorită domnului doctor Catalin Paul Popescu, prichinduța este din ce în ce mai bine. Era foarte receptivă, s-a îngrășat și se juca (mușcându-mă) cu degetele mele de la mână.
Încă nu era de fotografiat. Promit că data viitoare, dacă voi avea permisiunea domnului doctor, o voi fotografia.
A știut să-și strige durerea și să profite de firul de păr de care atârna viața ei. A profitat din plin de șansa oferită de medicul nostru veterinar.
Este o luptătoare.

...Nu am plecat cu mână goală de la cabinet.
De astăzi nu vom mai fi 4 ființe acasă , ci 5 (nu pun la socoteală porumbeii pripășiți prin cămara noastră , sub evacuarea centralei).
Este un el , tare voinic și scuipăcios. Pufăie și se înfoaie de numa numa...
A fost abandonat la CuppyVet Ploiești .
Că tot a fost Halloween....
Din păcate am înțeles că mai are un frățior abandonat în adăpostul de pisici......

El este OREO .
El este noul membru al familiei noastre.
Este un ștrengar, năzdrăvan, plin de energie și extrem de curios.
Acum are casa și familia lui.
Mulțumim frumos, Catalin Paul Popescu & CuppyVet Yaz !









0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: