16 feb. 2011

Finalitatea protestului de la directia TAXE SI IMPOZITE - FAIL.

  Am protestat in graba ...
Am discutat discutii (pe un ton ridicat) plecand de la refuzul initial de a incasa monezi ...
Nu am putut face fotografii ...
Nu am mai vazut pe nimeni altcineva protestand in aceasta forma ...
ROMANI ...




P.S.(offtopic) :
Inca mai sunt agitat/nervos in legatura cu intamplarea de aseara.
Asta-s eu. Nu imi plac chestiunile ramase nerezolvate...
Oare se merita sa ma duc astazi si sa-mi intreb vecinul de sanatate, de una...de alta ?! Nu de alta, dar de cand cu discutia din trafic(petrecuta in urma cu un an) am ramas cu o frustrare/pofta nebuna(nesatisfacuta) de a rupe niste maini si de a scoate ceva dinti. Mai ales ca nu am avut niciodata un conflict cu un tigan interlop . Imi plac senzatiile noi.  ;)
...Oricum, in Romania, legea & legiuitorii  favorizeaza infractorii .

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Pacat.Ti-am zis ca suntem un popor de lasi si stim doar sa ne lamentam.Primim exact ceea ce meritam, de la cei ce stiu sa profite.