4 ian. 2011

O FORMA DE PROTEST -2-


Se pare ca au mai avut si altii ideea cu plata in monezi de valoare cat mai mica (link) . Deasemenea se pare ca protestul s-a extins in toata tara.
Nu am uitat ce am propus in urma cu mai bine de o luna(link) .
Am intrat in luna in care majoritatea romanilor dau fuga la ghisee pentru a-si plati impozitele (profitand de reducerea de 10%). Asadar , acum este momentul sa punem in practica ceea ce am propus aici (link) .
Dati din vorba-n vorba , sfoara-n tara ! Descurcati-va de ceva maruntis si ... LA ATAC ! :D
Este dreptul nostru . Nimeni nu va poate refuza plata cu monezi. V-ar incalca drepturile .
Cu siguranta , pana la sfarsitul lunii Ianuarie, voi merge la directia Taxe si Impozite si , precum un cetatean model, imi voi plati toate danganalele ... cu MONEZI . ;)


L.E. :
Cine doreste sa preia aceasta idee(pe blog/site) este bine venit.
Nu doresc link catre sursa (deoarece nu acesta este scopul).
Puteti prelua textul.
Ideea este aceea de a o face cunoscuta cat mai repede si de a o transpune in fapte. Mai putin conteaza autorul.

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

mihaeladr said...

Am mai gasit o forma de protest
http://sictireli.wordpress.com/2011/01/04/trei-zile-boicot-la-benzinarii/. Am sa o postez si eu pe blog.