19 dec. 2010

Conserva comunista.

   Datorita faptului ca imi place pestele marinat in sos tomat, atunci cand nu am timp (sau chef) sa imi gatesc la cuptor o marinata in sos tomat, cumpar peste la conserva.
De foarte multi ani am observat ca gustul si sosul pestelui in sos tomat au ramas doar teoretice. Practic, au doar o aroma fada de plastic gelatinos. Nu mai sunt precum erau candva.

Astazi, am fost sa cumpar peste afumat traditional de la comerciantii moldoveni din Obor/targul de weekend(sunt inebunit dupa acest peste moldovenesc):  macrou, sturion, somon . In timp ce ma invarteam pe acolo, am poftit si la conservele de peste ce le aveau insirate pe tarabe. Am riscat si am cumparat una. Acum imi dau palme si ma oftic ... deoarece nu am cumparat vreo zece conserve ( 4 RON/buc. ).  Sunt delicioase!!!!!!!!
Va mai amintiti gustul conservelor comuniste. Acestea sunt identice. Conservele chiar au sos tomat in interior si pestele respectiv chiar are gust. Yummy ! Data viitoare imi cumpar sa imi ajunga o vesnicie . :))
Din pacate am facut fotografiile dupa ce deja mancasem pestele din conserva. Nu ma asteptam sa fie atat de gustos incat sa simt nevoia de a scrie despre acest lucru.

 



Traiasca mancarea comunista ! (macar astia mananca mult mai sanatos decat noi)

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Eu,cand eram la speriat soparle,intr-o tara civilizata,la fiecare sfarsit de saptamana mergeam la "obor" sa iau mancare si integrame de la moldoveni.De ce? Fiindca,prima data,cand m-am dus sa-mi iau ardei,ca sa-mi fac ardei umplut,am facut prostia sa-mi iau intai carnea si abia apoi ardeiul si surpriza,ardeii erau cat capul nepotului meu.Cu mancarea ma descurcam excelent,cu integramele era o problema mica :))

mihaeladr said...

Si eu subscriu la ideea de a cumpara produse moldovenesti cand le gasesc (nectar, bulion, compot, dulceata). Se gaseau la Penny, acum nu m-am mai uitat sa vad daca mai sunt.