22 ian. 2010

O sa mancam umbra de paine cu miros de salam, supa din buze de gaina si perciuni de rata la otet .

6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

anonym said...

a inceput sa se aplice in Romania?
inca vad ceai de menta in magazine si usturoi! oricum,era programat pt dec-ianuarie..:-/

Brutacu Hector said...

Din cate cunosc eu , teoretic, acest Codex Alimentarus nu are un caracter de obligativitate... Insa dpdv practic, modul in care sunt alcatuite recomandarile acestui Codex transforma totul din recomandare in coercitie.
De ce?
Pentru ca statele care nu vor respecta aceste "recomandari" vor fi supuse unor constrangeri de natura economica . In plus, statele membre UE, risca amenzi enorme in cazul in care nu se vor conforma.
Probabil ca schimbarea nu se va produce brusc, insa incet incet...

Fetita Junglei13 said...

Am stat 40 de minute si am privit si m-am transformat incetul cu incetul.
O sa ajungem niste legume, pentru ca marionete suntem deja.

Anonim said...

perciuni de rata in otet? Uite cine e fan Vacanta mare....Sincer...parerea mea este ca dramatizezi putin.dar este doar parerea mea.

Brutacu Hector said...

@dosarelepix,

Nu mai sunt de foarte multa vreme 'fan' Vacanta Mare. Insa, recunosc ... ca era o vreme cand nu ratam niciun spectacol(inca nu aparusera la TV si Dan Sava traia). Aveam o colectie de vreo 20 de casete audio cu ei. Din acele timpuri mi-au ramas in memorie multe replici bune .

Dramatizez?! Intradevar, este parerea ta, dar asortata cu niste argumente parca i-ar sta mult mai bine... Vorba 'ceea, vom traii si vom vedea !

Fetita Junglei13 said...

Atunci am fost si eu fan Vacanta Mare,pe cand umpleau Sala Sindicatelor si Dan Sava traia.Si nu stiu de ce,parerea mea,el facea totul.Erau altfel glumele lor,fata de ceea ce a aparut la tv apoi.