25 ian. 2010

HAITI. Catastrofa naturala sau cobaii unui genocid 'experimental' ?

Americanii si-au scuipat in palme, le-au frecat intre ele si au plescait multumiti.
Inca un experiment reusit...
De ce era nevoie de prezenta a peste 16 000 de militari americani (pe uscat si pe apa) in Haiti?! Cum pot ajuta ei?! De ce nu au trimis peste 16000 de cadre medicale?! De ce nu au trimis 16000 de oameni specializati in situatii de urgenta?!? De ce au trimis trupe de ocupatie?
Incercati sa faceti o harta a prezentei trupelor americane pe glob , in prezent ! Apoi raspundeti voi la intrebarea 'CUI BONO' ?!?


Cine sunt norocosii beneficiari ce vor lua in primire contractele pentru reconstruirea infrastructurii Haitiene?!

Oare, americanii, au facut vreun pic de bine pe unde au trecut ? Nu cumva au lasat in urma lor doar haos, moarte, orfani si lacrimi ?!



Parerea mea !

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Catalin Stanoiu said...

Eu sincer sa fiu am o alta versiune vis-a-vis de ce s-a intamplat in Haiti, am scris si la mine pe site. Pacat de cei nevinovati!

Brutacu Hector said...

@Catalin Stanoiu,

Eu am inteles ca "cersesti" reclama pentru blogul tau si faci putin spam prin comentarii ... Ai totusi rabdare sa iti aprob comentariul si nu ma bombarda cu acelasi spam de 1000 de ori ! (Multumesc pentru bunavointa.)
De data aceasta ti-am aprobat comentariul, dar crede-ma ca blogul meu nu are trafic foarte mare si pe viitor te-as sfatui sa incerci pe blogurile mai mari .
Si eu , la inceput, comentam cu trimiteri catre blogul meu. ;) Nu este un lucru bun. Exista multe alte metode de a-ti aduce trafic. Era indeajuns sa lasi un comentariu pertinent(vezi indemnul meu de la rubrica COMENTARII) si cu siguranta ai fi primit si vizitatori.