17 apr. 2017

Nu am susţinut niciodată că aş fi ateu .



Atenţie ! Nu am susţinut niciodată că aş fi ateu .
Este greu de pus în cuvinte ceea ce simt vis a vis de divinitate ...

    Am trecut prin mai multe etape de documentare şi căutare , am încercat multe stări şi am experimentat practic diverse confesiuni religioase .
Nicio religie nu deţine adevărul absolut şi nu desăvârşeşte răspunsul celor care caută cu adevărat .
De cele mai multe ori oamenii au dus absurdul la extrem , distrugând elementele de bază ale propriei confesiuni religioase, ruinând chiar din interior puţinul adevăr aflat în posesia lor .

   Divinitatea , în opinia mea, este împărţită în părticele de adevăr pentru fiecare confesiune în parte. Păstrând un echilibru al faptelor şi al fiinţei , veţi găsi părticele din Creator în fiecare confesiune religioasă.

    Creatorul este dincolo de orice religie şi vorbă umană. Însă , paradoxal , cel ce crede ... îl poate găsi chiar şi acolo unde alţii nu l-au găsit, chiar și într-o religie plină de limite și prejudecăți.
Faptele fac diferența !

    Creatorul este acel Big-Bang care a fost la "'începuturi" , este în fiecare gaură neagră din Univers , este chiar Universul cu a lui extrem de bine echilibrată balanţă veşnică .
Acela căruia unii îi spun Dumnezeu , alţii îi spun Allah sau Yahve ... este pretutideni şi nicăieri . Este în fiecare moleculă şi în fiecare atom , în noi și în tot ceea ce ne înconjoară.
Creatorul a fost și este Iisus , a fost și este Muhammed , a fost și este Budda , a fost și este în fiecare dintre noi ...
FAPTELE FAC DIFERENȚA !

    Nu cred că am reuşit să pun cu adevărat în cuvinte tot ceea ce simt şi gândesc în legătură cu acest subiect. Nici nu sunt sigur că am folosit cuvintele potrivite. Sunt mult prea limitat şi îmi asum asta.
Am scris doar pentru a mă elibera de un mic nod în gât ce îmi zgâria gândurile și răsuflarea.

Viața este mult prea scurtă pentru a vă permite luxul îndoielilor și al rătăcirii fără sens .
FAPTELE FAC DIFERENȚA !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: