31 ian. 2017

Amintiri din clasa a VII -a .





       Sunt ani buni de atunci ... Si totusi mi-a ramas in amintire , in suflet , in inima , ca una dintre cele mai frumoase aventuri din copilaria mea .
A fost prima si ultima tabara pentru elevi in care am fost .
Tabara de la Nucsoara (judetul Arges) .  Un loc de vis . O locatie de basm . Pacat ca a fost lasata in parasire .
Din pacate, nu am nicio fotografie personala din acea tabara.

Poate imi voi face timp intr-o zi sa imi rascolesc printre amintiri si sa astern un "rezumat" al aventurilor din cele zece zile petrecute acolo.
Am plans mult la intoarcere . Am plans pentru ca am lasat tabara in urma . Am plans pentru ca mi-a fost dor de casa . Am plans pentru ca mama m-a asteptat cu o masa incarcata cu de toate . Am plans pentru ca si mama a plans.

Ma voi intoarce acolo . Sigur o voi face .
Mi-e dor de tabara din Nucsoara.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: