10 sept. 2013

" CAPRA NEAGRA " (Poiana Brasov) .




 In orice plimbare prelungita ... mai trebuie sa si infuleci cate ceva .
In afara de delicioasele galuste cu prune , alte maruntisuri de rontait si socata incredibil de gustoasa/racoritoare  , consumate in Piata Sfatului Brasov , a trebuit sa-i servesc stomacului meu iubit si o masa indestulatoare .
Am ales sa mananc la Capra Neagra , in Poiana Brasov (si nu mi-a parut rau).
Am urcat sa iau masa la terasa din deal a celor de la Complexul Capra Neagra .
... Mi-au adus inclusiv apa pentru duduia Eva (terminase bidonasul cu apa , deoarece a fost foarte cald afara) .

Am servit urmatoarele :

 - 1 bautura racoritoare + 1 bere Ciuc
- ciorbita de vacuta cu legume si smantanica (bolul era jumatate plin cu carnita)
- pastrama de oaie cu mamaliguta si mujdei de usturoi
- papanasi 


YUMMMY !
Bucate delicioase, servire ireprosabila , curatenie exemplara , amabilitate ardeleneasca , preturi pentru toate buzunarele  (chiar daca nu am reusit sa surprind toate acestea in fotografii, trebuie sa ma credeti pe cuvant) .
M-am lins pe degete.


*imi pare rau pentru aspectul ciorbitei ,
dar deja ii adaugasem smantanica
si  incepusem sa o amestec in ciorbita ... 



*cand mi-am dat seama ca am uitat sa fotografiez,
 portia de pastrama era deja la sfert si deja manjita cu mujdei  ...  :)))) 


*papanasi dragalasi 

*Eva cea invidioasa



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: