20 mai 2009

Morala Islamica - " Dreptatea Preasfantului Omer "


""" In perioada in care era calif, intr-o seara, Preasfantul Omer lucra. In acel timp, i-a venit un musafir si a inceput sa stea la vorba cu el. Preasfantul Omer s-a ridicat brusc in picioare si , stingand lumanarea care ardea, a aprins o alta.
Musafirul uimit , se uita la Preasfantul Omer. Nu intelesese nimic din gestul acestuia. Nemaiputand sa se abtina, a intrebat:
- Ambele sunt lumanari. Ambele dau aceeasi lumina. De ce ai stins una si ai aprins-o pe cealalta? Raspunsul Preasfantului Omer a fost:
- Lumanarea pe care am stins-o a fost cumparata cu banii contribuabililor. Atunci cand am treburi personale, cand stau de vorba cu prietenii mei, nu am dreptul sa folosesc acea lumanare. De aceea am stins-o pe aceea si am aprins lumanarea pe care am cumparat-o eu, din banii mei. """


Nota :
Poate ca ar trebui sa se faca o brosurica cu aceasta mica povestioara si apoi sa fie distribuita celor care ocarmuiesc tarisoara asta.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: