9 mai 2024

Târtanii de la scara mea de bloc .



Să moară Cici!

Târtanii tot târtani...

Am niste vecini ... de mai bine rămâneau la coada vacii. Se potrivesc mai bine in grajd, la iesle.

Nu era indeajuns ca, la noi la bloc, poti sa parchezi perfect si sa lasi loc kklău pentru toti fraierestenii... ca tot găsesti autoturismul lovit sau zgariat pe toate partile de catre profesionistii pulii care si-au luat permisele din a 7-a incercare.... Nu era indeajuns.
Acum am ajuns sa imi gasesc si usa apartamentului lovita si toate florile de pe scara aruncate care incotro, pen' că avem vecinii care cară mobilă si li se rupe de ceilalti.

Acum, conform randuielii lor, ar trebui sa intru si sa ma vait sau sa fac scandal pe grupul de wtsp al barfotecii blocului. Printre duduile care se vaita de mirosuri de mancare si altele.
Sa pun si eu poze cu usa zgariata pe grupul de wtsp, cu presul aruncat d'ampulea de aia care au carat mobila , cu ghivecele de orhidee rasturnate.

Baaaaaaa, târtanilor, daca ati stricat/dărâmat/deranjat/deteriorat faceti in plm la loc cum a fost ! Nu vi se pare normal? Sau la voi nu s-a pomenit asa ceva in educatia de acasa?

HAI CA STIU CA IMI CITITI POSTARILE.... Parol!



MUIE!



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: