9 mai 2024

M-am saturat de prosti si proaste.



Doamneeeeee cât m-am săturat de proști si de proaste ....
Nu mai pot. Am obosit.

Am atins un prag al răbdării pe care nu credeam vreodată că il voi atinge. Insă tare mă tem că voi ceda psihic cât de curând.

NU CREDEAM CĂ POT EXISTA ATÂT DE MULTI PROSTOVANI PE MP . Si nici că oamenii aparent normali, aparent intelectuali, pot fi atât de stupizi / imbecili / idioti / agasanti / retarzi .....

Atâtea intrebari stupide. Atata insi
stenta. Atata aroganta.
INCREDIBIL! INCREDIBIL!

Imi e din ce in ce mai greu sa lucrez cu oamenii, sa am contact / dialog cu majoritatea celor cu care interactionez ... (profesional sa zicem).
Povestea "Prostia Omeneasca" este parfum pe langa realitate.

Poti sa le pui mura in gura unora , sa le scrii in palma unele informatii, sa le repeti de 1000 ori .... Ei tot vor vrea totul mura in gura si vor veni cu intrebari si cereri stupide .

Da-ne, Doamne, o nucleara! Cat mai repede.
Stiu, ma voi duce la dracu si eu , daca se va intampla asta ... Insa acesta sa fie sacrificiul . Curata Pamantul de IDIOTI si de PROSTI! Ca sunt mult prea multi.




Post Scriptum:


Evident. Mi-am pus si intrebarea "NU CUMVA E PROBLEMA LA MINE? AM NEVOIE DE UN CONTROL PSIHIATRIC?"

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: