22 apr. 2024

SA INTERZICEM GATITUL!



Iar se cearta vecinii mei pe mirosurile de tocaniță și cârnați prăjiți ce răzbat printre betoanele apartamentelor comuniste ...
Pe grupul de wtsp al blocului.

Nu mai gatiti, fratilor!
Nu mai faceti de mancare!
Faceti gastric sleeve! Ca se supara veganii si pe urma va acuza ca s-au ingrasat de la mirosurile voastre.

Pana mea!
Asa e viata la bloc.

Eu, cand cobor dimineata, MIROASE A BEȘINI. Pe cine sa ma supar?
Ca nu le cunosc mirosurile la fiecare in parte, ca sa stiu eu care se bese asa matinal.


Mancati, bă, si voi icre negre! Sau pastramă de sturion ... Sau biftec tartar...
Ce sunteti asa agresivi dpdv culinar si mancati doar sarmale, tocanite, fripturi, varza calita cu carnati si altele asemenea! Nu va e putin asa ...?
Hraniti-va spiritual! Nu mai bagati in voi mortaciuni care miros a mancare adevarata!
CA SE SUPARA VECINELE CARE TIN DIETA!!!!!!!!!!!!

Pe mine mirosurile si miresmele de haleală mă inspiră atunci când nu stiu ce sa mai gatesc.
Ba chiar le stiu meniurile pe etaje.

La etajul 4 doar noi gatim asa mai pe romaneste si mancaruri corecte.

La etajul 3 e pe fitosenii, diversificare conform OMS, regim de boala si figuri de mancaruri de la restaurant sau "nemirositoare" .

La etajul 2 e pe mancaruri grele de tot la unii , la altii pe mancaruri de pensionari impachetati in naftalina si de figuri gen "noi seara nu mancam" de cadru didactic.

La etajul 1 miroase bine de tot. Ba a ardei umplut.... Ba a musaka... Ba a ciorbe serioase si adevarate... Ba a prajituri alese. Toate cele trei apartamente de la etajul 1 gatesc bine (dupa miros).

La parter doar un apartament (cei nou mutati) is pe mancare reala si adevarata. Gustoasa tare (dupa miros). Restul sunt pe regim alimentar de pensionari.

Asa e la bloc. Pana mea!
Cui nu ii convine , sa se mute la spital... Sau la curte... Sau in padure (eu m-as muta si maine in padure)... Sau la dezintoxicare (olfactiva) ... 




*

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: