23 apr. 2024

BANII UCID. Mai ales in domeniul medical veterinar.



70 lei 5 pastile (adica 5 zile).
1 pastila pe zi obligatoriu cica ...
Toata viata. Fara intrerupere.

Si de ar fi vorba doar de atat... Însă la un calcul matematic simplu se duc toate medicamentele, alimentația Evei și suplimentele undeva la aprox 1000 euro pe lună + ce mai luam "pe caiet" de la "mărinimia" intruchipată veterinară  . Hmmmm!

Mama ce imbarligatori sunt medicii (atat aia umani cat si aia veterinari)!!!

Ascultati la mine ce va spun!
 NU VA LUATI ANIMALE DE COMPANIE (indiferent despre ce vorbim) .
O sa ajungeti la sapa de lemn, daca va luati animale de companie si daca ajungeti sa le iubiti si sa va incredeti orbeste in medicii veterinari atunci cand se vor imbolnavi(mai ales in aia care pun diagnostice pe ghicite si prescriu tratamente la ghici sau experimentale sau care creeaza dependente).

Mno ... De ce oare fac asta?
Păi de nevoia unde una sau alta (ca sa nu dezvolt mai mult).

Medicii sunt cei mai mari mincinoși ever. Chiar și când vine vorba despre viața de familie. 

Nu o sa uit niciodata ceea ce mi-a zis un medic veterinar candva, atunci cand l-am intrebat de ce a marit preturile la pliculetele de dieta pentru pisici . Si asta era cu multi ani in urma , pe cand era la inceputuri de drum.

ABIA ASTEPT SA SCAP DE "CENZURA" si SA POT SA FIU EU!
ABIA ASTEPT!

O sa va spun si o sa va scriu eu mai multe....
O sa fac ceea ce trebuie facut, chiar daca o voi face cu durere si cu cea mai mare lehamite posibila.
De la cel mai inalt nivel pana exact acolo unde trebuie.
O sa imi fac un scop in viata din asta. JUR!

MI-E O SCARBA DE NEDESCRIS!
Iar mie CAND MI SE SCARBESTE , PAI NU IMI MAI TRECE VEAC.

BANUL SI FOAMEA DE BANI SI BOGATIE TICALOSESTE OAMENII!



*

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: