21 mar. 2022

Săptămâna de câcat incepe intotdeauna de luni dimineața.


   Nu știu la alții cum o fost dar eu am avut un inceput de săptămânăăăă.... m i n u n a t    de tot    c â c a t u l .

Ziua de astazi a debutat cu o hoașcă babareză suedeză care mi-a sunat la ușă dis de dimineață. Face asta in fiecare zi de luni, in fiecare săptămână. Cu toate că i-am spus si cu frumosul si cu urâtul să nu mai sune, că il trezește pe Petru. 
Vine să ne roage să ii facem loc in uscătorie, deoarece lunea este ziua in care ea ii spală CHILOTII LU' SUEDEZU' BÂTRÂN . Ii intinde năneii să ii admirăm cu totii (vecinii de bloc), la vedere, in uscătoria blocului.
Nu suntem singurii care intind rufe la uscat acolo. Dar pe noi ne-a luat mai de fraieri si de baieti buni....
Eva nu o suferă si turbează de fiecare dată când o vede sau o aude pe babareza suedeză (o știi ea ceva).
Incep să cred că babareza face intetionat chestia cu sunatul la usa.

Apoi, intreaga zi, a urmat o serie intreagă de chestii si intâmplări de am ajuns să mă intreb de ce toate s-au adunat la mine si de ce tocmai lunea, la inceput de săptămână.
 
Nu mai pomenesc că eu imi făcusem program/plan pentru a rezolva niste chestiuni, dar se pare că altii au considerat ca planurile mele nu prea contează si mi-au trasat ei alt program (fără să mă intrebe) , obligandu-ma pe mine să fac treaba pe care ei trebuiau să o facă.

De vreo trei ori aproape mi-am rupt glezna si calcaneul.

Câinii vecinilor au rupt unul dintre gardurile tatălui meu, fiind hamesiți de foame si atrasi de mirosul mancarii cainilor nostri din curte. 
Evident, vecinii isi tin cainii liberi pe drumurile satului si le dau mancare doar cand isi aduc ei aminte.
 
Mi-am paradit temporar mijlocul, descărcând 1000 kg de peleti/brichete pentru foc. Deoarece una ti se spune când plătesti si alta se intampla la fata locului, cand vin imbecilii cu produsele (brichetele au fost plătite online si trimise pentru tata de către fratele meu) .
In costul de aproape 2000 lei, vreo 400 lei erau trecuti drept TRANSPORT SI MANIPULARE (incarcat si descarcat). Insă, cand a ajuns masina, era doar soferul (unul care avea doar vreo 70 kg cu tot cu haine). A trebuit să pun burta la descarcat si ajutat prostu' ..... Dacă ar fi fost doar tata acolo, cand a sosit transportul (la cei aproape 80 ani ai lui) ? Cum ar fi procedat?
Toate acestea in timp ce trebuia să fim atenti si la prunc, să ii descărcăm si cumpărăturile bătrânului familiei, să plantăm si trandafiri, să vaccinăm si câțelele din curte, să le facem si deparazitările + alte câteva.
TOTUL IN DOAR 3 ORE (atat aveam la dispozitie, inainte de a fi nevoie să ne intoarcem in Ploiesti).


CÂCAT PE VARZĂ!


Pfffffiuuuu! Gata. M-am descărcat.





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: