Am pregătit șareta pentru iarnă.
* Schimbat gumele de vară cu cele de iarna + valvele ~100 lei
* Schimbat uleiul , filtrul de ulei, filtrul de benzină, plăcuțele de frână , curățat clapeta, curățat bujiile, curățat aprinderea, schimbat filtru aer și filtru polen + manoperă ~ aprox 800 lei
- uleiul îl schimb de doua ori pe an (folosesc Liqui Moly MoS aditivat 10W40 , 4 litri + 2 litri de rezerva)
- plăcuțele de frana le schimb o data la 7-8 luni
- filtrele le schimb de doua ori pe an
- bujiile le schimb o data pe an (+ le curat de doua ori pe an)
+ ITP-UL (in fiecare toamnă, că-i căruță fabricată în "antichitate")
* In ianuarie urmează RCA-ul.
Eu nu pot să înțeleg cum reușesc unii să țină (la bloc) cate 2-3 autoturisme ... Repet, mă refer la cei care locuiesc ca și mine, in cutii de chibrituri, la bloc.
În condițiile în care noi muncim cam 13-14 ore / zi , dar nu ne permitem să o schimbăm pe aceasta cu o căruță mai nouă.
Evident, eu pun întotdeauna pe primul loc siguranța mea, a familiei mele și a celorlalți participanți la trafic. Astfel investesc destul de multi bani in fieratanie (mai puțin în aspect și mai mult în ceea ce ține de siguranță).
Nu mă plâng . Nu invidiez. Doar mă mir și nu reușesc să înțeleg.
*** Parcurgem anual undeva intre 8500 si 14 000 km.
Post Scriptum:
Am uitat să pun la socoteală un spray pentru curățat frânele (25 lei) , un spray decarbonator (30 lei) si o garnitură pentru capac culbutori (30 lei).
0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:
Trimiteți un comentariu