10 dec. 2017

Din viață , din viață , din viață .



Ce-și face omul cu mâna lui ....
Când în urmă cu un an medicul îți spune că dacă mai fumezi mori , dar tu continui să fumezi non-stop , să fii hapsân(ă) , să nu îți protejezi sănătatea , să bagi în tine toate nenorocirile ... iar acum să cazi din nou la pat ,
MIE DE CE MI-AR PĂSA DE TINE ????
Când toată lumea îți zice și te roagă să nu îți bați joc de propria sănătate , deoarece nu este de glumit , dar ție nu îți pasă,
MIE DE CE MI-AR PĂSA DE TINE ?????

~~~

De ce să îmi pese de unul care și-a bagat și și-a scos în memoria mamei mele decedate ? De ce să îmi fie milă de un asemenea specimen ?
De ce să îmi pese de sănătatea unuia care toată viața lui și-a bătut joc de propria-i sănătate ,de unul care și-a băut și și-a fumat sănătatea ?
De ce să îmi pese de unul care juca la păcănele munca fiicei sale , fiică ce muncea precum o sclavă pentru proprii părinți încă de la 12 ani ?

NU MAI IMI PASĂ DECÂT DE MINE . ATÂT !
Și cred că foarte curând voi lua o hotărâre majoră în acest sens .

~~~


De ce să nu am eu liniște în casă din cauza nepăsării tale ?
De ce să pierd eu timp , să nu am weekenduri, să îmi dau totul peste cap , din cauza nepăsării tale ?
Cu ce am greșit eu ca viața să mi se dea peste cap din cauza nesimțirii , ignoranței și indiferenței tale ?

Când aveam nevoie să alerg pentru mine , cu diverse probleme administrative , cu acte , șamd ... întotdeauna strâmbau din nas , bombăneau , pufăiau , comentau .
Însă acum au pretenția ca eu să alerg pentru ei ...

Când aveam nevoie de timp pentru noi , niciodată nu era . Deh , sunteți tineri și mai e timp .
Acum am început să albesc din cauza problemelor și necazurilor cauzate de către ei...

Când ar fi trebuit să aibă grijă de propria progenitură pentru a nu se întâmpla minunățiile care s-au întâmplat, nu i-a interesat decât profitul adus și nicidecum viața sau educația ei .
Acum au pretenția să se șteargă totul cu buretele ...

Întotdeauna au avut ceva de comentat și de bombănit . Dacă se putea ca ei să stea și alții să muncească pentru ei din zori până în noapte.
Acum au pretenția să fie înțeleși ...

Au știut doar să distrugă fiecare sclipire , fiecare clipă fericită pe care o trăiam .
Acum au pretenția la armonie și înțelegere ...

Tot ceea ce am , am prin munca mea și de la părinții mei .
Nu știe nimeni despre zilele din trecut când nu am avut , când nu am mâncat pentru a-mi plăti cheltuielile administrative sau dările către stat (la care nu am fost niciodată dator) . Nu m-am văitat și nu am cerut ajutor nimanui . M-am descurcat așa cum am putut.

AM FĂCUT DESTULE COMPROMISURI ÎN ULTIMUL AN. NU VOI MAI FACE.
NU ÎMI MAI PASĂ DECÂT DE MINE.
NU IERT . NU UIT . NU RĂMÂN DATOR .
NU VREAU DECÂT SĂ ÎMI VĂD DE ALE MELE . Dacă nu se poate în "echipă" , atunci o voi face de unul singur .
Nu sunt nici primul și nici ultimul.

~~~


P.S.
Nu vă însurați !
Dacă vă însurați , ori luați-va una orfană , ori luați una din alt colț de lume !
Și totuși , dragilor , nu vă însurați ! Nu știți la ce vă condamnați .
Trăiți-vă viața ! Singurătatea nu este chiar atât de urâtă pe cât pare.
Vorba aceea cu "toate femeile sunt..." are un mare s\mbure de adevăr.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: