30 sept. 2017

Am devenit victima maidanezilor din Ploiești .


Astăzi , in jurul orei 11:30 m-a mușcat un maidanez.
M-am dat jos din mașină (undeva în cartierul unde locuiesc), zona parcării din spatele Pieței Aurora și ... (mergând agale și îngândurat) m-am trezit cu un maidanez înfipt în gamba mea stângă. Pe la spate, pe furiș , fără să latre ... Un câine de talie mică spre medie, femelă, culoare roșcată, cu crotaliu albastru.
Aveam pantalon lung.

Incă mă gândesc cum să procedez ... Mai ales că știu relațiile de prietenie/corupție dintre cei de la adăpost și unii maidanezofili din oraș.
In plus, mai sunt și vreo câțiva căței pașnici prin zonă (cărora nu aș dori să le fac rău).

Repet (ca întotdeauna) : nu am nimic cu maidanezii pasnici. Nu mai detaliez ce și cum.
Însă totuși cine răspunde de faptele celor agresivi ????
Apoi ziceți că sunt eu rău și dușmănos.
Hmmmmm !








La sectia de boli infectioase a Spitalului Judetean Ploiesti nu au vaccin ANTIRABIC.
Nexam antirabic... Nu au.
Doar antitetanos + rețetă antibiotic.
Rromânia........

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: