29 sept. 2017

CRIMINALI LIBERI PE ȘOSELE (septembrie 2017)



Astăzi am înțeles de ce se întâmplă atât de multe și atât de des tragedii mortale pe șosele .
De trei ori am văzut moartea în această dimineață.

Dimineață , la ora 6:00 , în timp ce mă aflam în giratoriul de intrare pe Centura de Vest (spre București, zona de intrare spre Strejnic) , un TIR ce venea din direcția Brașov a fost la un pas să mă spulbere.
Tot dimineață , în jurul orei 7:45 , pe sensul București- Ploiești, în dreptul Parcului Municipal, la interval de câteva secunde, doi conducători de râșnițe mi-au dat fiori reci. A fost cât pe ce. Ambii croșetau în scurt cu viteze mari . Unul a fost la un pas de răsturnare . Mă aflam pe B1 . Centura era foarte aglomerată.

WTF PEOPLE !? Vă place adrenalina cu sânge și cu decese violente ?


~~~

Astăzi, 29 septembrie 2017 , ora 7:45 AM
Ploiești , Centura de Vest , sensul București - Brașov
Zona Parcului Municipal Vest


1. Imbecilii de serviciu : daciotul înțepenit pe b2 și sinucigașul criminal ce venea cu viteză mare croșetând tot ceea ce îi ieșea în drum . Culmea , în dreptul nostru a încetinit puțin ... WTF ?!?! Și a fost la un pas să ne agațe partea stângă față . Evident , apoi a continuat să croșeteze ca apucat de streche (fără semnalizare sau alte grețuri) .


2. La doar câteva secunde de prima întâmplare , în timp ce comentam privind după Schumacher Croșeteanu , a apărut cretinul cu aere de Duncan MacLeod Nemuritorul ... De data aceasta a avut norocul de partea lui . Data viitoare nu se știe dacă va mai fi așa norocos .

MURIȚI , BĂ , TOȚI AȘTIA INCONȘTIENȚI ! Da' măcar nu luați și pe alții nevinovați după voi .
Muriți în prima prăpastie sau în primul cap de pod ... VOI , SINGURI .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: