Inca de azi dimineata nu pot sa dau sau sa primesc SMS-uri.
Ideea este ca aveam nevoie sa ma conectez pe Home Bank pentru o tranzactie si NU POT SA PRIMESC SMS-ul cu parola de supervizare ...
Sunt in oras , nu in afara lui.
Pentru a putea sa-mi accesez contul homebank, dupa introducerea userului si a parolei , ING trimit un sms cu o parola unica si limitata ca timp pe numarul mobil inregistrat la ei .
Problema mea este ca numarul mobil inregistrat la ei (fost Telekom) l-am portat la Digi si , momentan , DIGI E CU MUIA .
Stiam la ce ma inham cand mi-am facut abonamentul (referitor la semnalul si acoperirea dezastruoasa). Insa nu am luat in calcul mizeria ce mi s-a intamplat astazi (ca nu pot da si primi sms-uri) ....
Mai ales ca eu intotdeauna imi platesc abonamentul in avans pe trei luni (mobil si satelit) .
Le acord un termen de gratie de sase luni (am abonament pe 2 ani).
Daca imi mai apar astfel de probleme , care ma impiedica sa imi desfasor activitatea si chiar ma fac sa pierd bani ... simplu ... reziliez . Si o voi face IN TERMENI LEGALI si fara PENALITATI .
Eu am vrut sa fiu corect . Dar daca ei sunt magari...
Am inteles si mi-am asumat lipsa semnalului mobil in afara mediului urban (bazandu-ma pe numarul de Vodafone) . Am inteles chiar si vrajeala cu "nelimitat" , dar nu voi accepta si nu voi intelege vreodata ... PIERDEREA DE BANI din cauza lor.
Ideea este ca aveam nevoie sa ma conectez pe Home Bank pentru o tranzactie si NU POT SA PRIMESC SMS-ul cu parola de supervizare ...
Sunt in oras , nu in afara lui.
Pentru a putea sa-mi accesez contul homebank, dupa introducerea userului si a parolei , ING trimit un sms cu o parola unica si limitata ca timp pe numarul mobil inregistrat la ei .
Problema mea este ca numarul mobil inregistrat la ei (fost Telekom) l-am portat la Digi si , momentan , DIGI E CU MUIA .
Stiam la ce ma inham cand mi-am facut abonamentul (referitor la semnalul si acoperirea dezastruoasa). Insa nu am luat in calcul mizeria ce mi s-a intamplat astazi (ca nu pot da si primi sms-uri) ....
Mai ales ca eu intotdeauna imi platesc abonamentul in avans pe trei luni (mobil si satelit) .
Le acord un termen de gratie de sase luni (am abonament pe 2 ani).
Daca imi mai apar astfel de probleme , care ma impiedica sa imi desfasor activitatea si chiar ma fac sa pierd bani ... simplu ... reziliez . Si o voi face IN TERMENI LEGALI si fara PENALITATI .
Eu am vrut sa fiu corect . Dar daca ei sunt magari...
Am inteles si mi-am asumat lipsa semnalului mobil in afara mediului urban (bazandu-ma pe numarul de Vodafone) . Am inteles chiar si vrajeala cu "nelimitat" , dar nu voi accepta si nu voi intelege vreodata ... PIERDEREA DE BANI din cauza lor.
0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:
Trimiteți un comentariu