20 dec. 2014

CINEMA CITY (nelamuriri) .



             De fiecare data cand ma duc sa vad un film la "cinema city" , ma intorc nelamurit.

  •           De ce cacat nu am voie sa intru la film cu ce-mi pofteste mie inima sa infulec (KFC, MCD, Subway) ? 
  •           Si daca tot ma obliga sa-mi cumpar de la ei (nachos , suc , popcorn, alune glazurate , s.a.m.d.) , de ce cacat nu pun la dispozitie si servetele (acolo langa recipientul cu paie pentru suc) ???? De ce , niciodata, nu ofera la acele meniuri/produse uleioase sau cu sos ... si doua amarate de servetele ????
  •          Daca eu platesc bilet la film SI cumpar HALEALA de la barul lor (obligat de regulament) , DE CE CACAT IMI MAI BAGA SI 15 MINUTE DE RECLAME LA COCA-COLA , TELEKOM , VODAFONE, ETC. ??????

CACAT ROMANESC.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: