*PARTEA 2 - link
_________________
In urma interventiei ANPC Prahova , in data de 09.04.2014 am fost contactat de catre directorul regional de vanzari Pilkington Automotive Romania. In urma discutiei telefonice purtate , am stabilit sa ne intalnim in data de 15.04.2014 la sediul Pilkington Ploiesti .
In urma discutiilor purtate la intalnirea pe care am avut-o , am lamurit si rezolvat o mare parte a problemelor reclamate de catre mine.
S-au oferit sa imi schimbe parbrizul din speta reclamata cu unul nou (pe loc sau la o data ulterioara) , pentru ca astfel sa fie inlaturate toate nemultumirile mele. De asemenea s-a precizat ca toate costurile implicate de aceasta operatiune vor fi suportate de catre Pilkington.
In urma discutiilor si lamuririlor primite d.p.d.v. tehnic , am hotarat (la dorinta mea) sa nu schimb respectivul parbriz , insa cu conditia ca Pilkington sa adauge o anexa la factura/garantie , mentionand clar principalele probleme sesizate de catre mine si sa mi se ofere o garantie precisa/suplimentara la orice problema cauzata de cele mentionate in reclamatia mea .
Conditia pusa de catre mine a fost acceptata si s-a redactat anexa solicitata in doua exemplare (unul ramanand la mine) .
Faptul ca reprezentantul Pilkington (directorul regional de vanzari) si-a cerut scuze pentru toate problemele si incurcaturile aparute anterior , aratandu-se dispus sa imi rezolve toate problemele reclamate (fara a obiecta) , m-a impresionat placut si mi-a schimbat parerea intr-un mod pozitiv.
Ma declar multumit atat de interventia prompta a CJPC Prahova cat si de modul in care Pilkington m-a tratat in urma interventiei ANPC .
In urma interventiei ANPC Prahova , in data de 09.04.2014 am fost contactat de catre directorul regional de vanzari Pilkington Automotive Romania. In urma discutiei telefonice purtate , am stabilit sa ne intalnim in data de 15.04.2014 la sediul Pilkington Ploiesti .
In urma discutiilor purtate la intalnirea pe care am avut-o , am lamurit si rezolvat o mare parte a problemelor reclamate de catre mine.
S-au oferit sa imi schimbe parbrizul din speta reclamata cu unul nou (pe loc sau la o data ulterioara) , pentru ca astfel sa fie inlaturate toate nemultumirile mele. De asemenea s-a precizat ca toate costurile implicate de aceasta operatiune vor fi suportate de catre Pilkington.
In urma discutiilor si lamuririlor primite d.p.d.v. tehnic , am hotarat (la dorinta mea) sa nu schimb respectivul parbriz , insa cu conditia ca Pilkington sa adauge o anexa la factura/garantie , mentionand clar principalele probleme sesizate de catre mine si sa mi se ofere o garantie precisa/suplimentara la orice problema cauzata de cele mentionate in reclamatia mea .
Conditia pusa de catre mine a fost acceptata si s-a redactat anexa solicitata in doua exemplare (unul ramanand la mine) .
Faptul ca reprezentantul Pilkington (directorul regional de vanzari) si-a cerut scuze pentru toate problemele si incurcaturile aparute anterior , aratandu-se dispus sa imi rezolve toate problemele reclamate (fara a obiecta) , m-a impresionat placut si mi-a schimbat parerea intr-un mod pozitiv.
Ma declar multumit atat de interventia prompta a CJPC Prahova cat si de modul in care Pilkington m-a tratat in urma interventiei ANPC .
0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:
Trimiteți un comentariu