20 mar. 2014

DOG DE BORDEAUX PENTRU ADOPTIE !



""" Mă numesc Lynx, am un an şi puţin..şi îmi caut stăpâni! e cineva care mă doreşte în familia lui? În schimb, am multă iubire de oferit! """




Dog de Bordeaux pentru adoptie .
O scumpete de catel ! Made in Pipera ...
Se cauta familie iubitoare ! Se cauta familie care sa nu-l dezamageasca inca o data si sa il dea deoparte precum pe o jucarie invechita .
Are putin peste un an.
Nu are probleme de sanatate.
Nu are probleme de agresivitate.
Nu este sterilizat.

Are totul la zi (vaccinuri, deparazitari ).
A fost crescut cu hrana de cea mai buna calitate , vitamine
, etc. .

Un astfel de cutunel , are nevoie de spatiu si de o familie care sa isi permita sa ii ofere o hrana corespunzatoare, sa aiba timp pentru dansul si sa constientizeze ca va fi un nou membru in familie (nu doar un moft) .

Doritori ?!?!

Cei care sunt interesati si intrunesc conditiile de mai sus , o pot contacta pe domnisoara medic veterinar Petcu Daniela-Claudia (link)  .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: