20 mar. 2014

" CLUBUL DE PITBULLI "



      Ce bine ma simt cand , chiar si dupa doi ani , vin unii care-mi spun ca am avut dreptate candva si ca nu eram nebun. Din pacate, orgoliul imi spune ca este prea tarziu acum (pentru cei care imi dau dreptate astazi) , iar eu nu obisnuiesc sa ling acolo unde am scuipat in trecut.

Eh , eu intotdeauna am dreptate .  Nu era nevoie de o astfel de confirmare .
Nu este prima data cand mi se confirma ca nu m-am inselat asupra unor persoane , situatii sau evenimente.

Cam tot ceea ce spuneam atunci , s-a adeverit . Atat d.p.d.v. al indivizilor dubiosi , cat si d.p.d.v. al cadrului legal .
Si acesta este doar inceputul !
Vor mai fi si altele care se vor implini ...

Si NU ..., nu sunt Nostradamus . Pur si simplu viata m-a invatat sa vad dincolo de aparente. Am mai spus asta.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: