13 mar. 2014

Celor de la UPC incepe sa le placa a suge pulele clientilor . (2)




      Cum dracu se face ca Marti ma certam cu tutele de la UPC pentru ca mi-au adaugat abuziv o extraoptiune in abonament si pe factura , iar acum,  incepand de ieri seara (Miercuri ora 20:30) , nu imi mai functioneaza niciun serviciu UPC (televiziune/internet) ...
Astia au devenit onanisti convinsi .  Se razbuna pe clienti .
Tot ei se oftica ca i-am prins cu ocaua mica .

Mentionez ca am toate facturile platite la zi . Nu am ramas vreodata dator la vreun furnizor de servicii .

Acum folosesc un modem Vodafone (pe care nu prea il utilizam decat in deplasare). Se misca binisor .


UPC ISI FURA CLIENTII .
UPC ISI UMILESTE CLIENTII .
UPC ISI SANTAJEAZA CLIENTII (folosind metode tehnice) .

MULTA MUIE TUTUROR IMBECILILOR SI PANARAMELOR DE PE OGORUL  UPC (sclavi pe plantatie) !


________________________________

_________________________
__________________



Later Edit (cateva zile mai tarziu):
La vreo 48 de ore si-au revenit si serviciile mele TV + INTERNET , de la MINUNATUL UPC .
Acum ii admir cum dau din colt in colt ca disperatii , citindu-mi cu nesat articolele de pe blog ...
Nu , nu voi sterge aceste articole (daca asta va roade) . Sa stie toata lumea ce fac cei de la UPC .
Pacat ! Candva erati singurii furnizori seriosi de pe piata ....

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: