12 feb. 2014

VINE PRIMAVARA , PROASPATA SI PARFUMATA !



S-a topit zapada . Un lucru bun !
Nasol este faptul ca , de sub zapada , au rasarit tone de cacati de caine . Cacati infecti care put si care , atunci cand se vor usca , tot noi ii vom inhala .

1. Bai mocofanilor care nu strangeti dupa javrele voastre , sa va chis in freza ! Puneti dracului mana si adunati cacatul javrelor pe care le aveti in proprietate/grija ! Daca va este scarba , de ce pula mea v-ati mai luat javre , bulangiilor ....

2. Zoofililor isterici , decat sa va taiati venele in fata primariei si sa va dati mari iubitori de javre maidaneze pe facebooci, puneti mana si organizati actiuni de strangere a cacatului din parcuri , din curtea scolilor , de pe alei . Nu doar javrele cu stapan se caca in drum , ci si cotarlele vagaboande se caca peste tot ( cotarle pe care sustineti ca le iubiti mai mult decat orice pe lumea asta) .

NOTA:

Da , cretinilor , eu strang dupa cainele meu . Indiferent ce scriu in online , in viata reala eu strang cacatul cainelui meu (si nu mi-e scarba) . Strang chiar si dupa cei doi cani pe care ii am in curte , la tatal meu (strang si pun la tomberon) .
Cred ca, din tot cartierul unde imi am domiciliul , suntem doar doua persoane care strangem cacatul dupa cainii nostri. Eu si mama unui vecin (pe el nu l-am vazut niciodata cu cainele pe afara) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: