24 feb. 2014

MAXIPET ROMANIA - un exemplu de profesionalism si orientare catre client .



          Saptamana trecuta am facut o comanda catre MaxiPet Romania (crochete pentru animalutele tatalui meu ) .
La primire , am constatat ceva probleme la unul dintre coletele primite (un sac de 20kg cu crochete).
Am luat imediat legatura cu cei de la MaxiPet.
Au fost extrem de prompti si , in urma fotografiilor pe care le-am trimis prin e-mail, mi-au trimis un nou colet (pe care ar trebui sa il primesc maine) , la schimb cu cel deteriorat.
Este a doua oara cand cei de la MaxiPet fac dovada ca ei sunt exceptia de la regula romaneasca a nesimtirii si ca inca mai exista firme serioase, corecte si orientate catre clienti .
M-au facut sa ma simt respectat si important .

Daca pana acum eram foarte multumit de calitatea produselor pe care le-am achizitionat de la ei , acum sunt profund impresionat de comunicarea de care au dat dovada.

... Nu mai vorbesc despre faptul ca, la fiecare comanda lunara, beneficiez de reduceri substantiale si transport gratuit.

RESPECT MAXIPET !
Multumesc frumos !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: