24 ian. 2013

UN AMIC .

Daca tot exista cerere expresa , de ce sa nu o onoram ?!

____________________


[ astazi sunt - din nou - rautacios/ironic/pamfletar/mistocar/necioplit ] :)))))

Am un amic care seamana putin cu Vadim Tudor (sau asa imi pare mie). Adica ... este prietenul tuturor si are o groaza de relatii cu oameni interesanti si importanti (inclin sa cred ca a iesit la bere chiar cu inventatorul berii). Este omniscient , extraordinar de cult , extraordinar de civilizat , extraordinar de elevat, cu un bun simt extraordinar , extraordinar de ecologist si extraordinar de extraordinar.

Este un extraordinar luptator intr-ale perfectionismului ( eu as echivala perfectionismul la care tinde cu un comportament imitational , usor superficial si lipsit de originalitate ) .

Amicul meu se pricepe la sociologie, farmacie , chimie , marketing , vanzari , politica , sport , masini , culinare , filosofie , cultura , soferie , viata , afaceri (si tine in mod deosebit sa-mi arate asta) ... Datorita acestor preocupari inalte, de aprofundare a celor nepatrunse si de perfectionare a spiritului , a ales sa vanda mustar (a nu se intelege ca plasez agentii comerciali pe o treapta inferioara si rusinoasa ) . :D



De aceea are prieteni (dezinteresati si care-l plac pentru extraordinarul lui fel de a fi) ...
De aceea are prietene (pentru felul lui irezistibil de a exista) ...
De aceea nu se supara atunci cand indraznesti sa-i spui parerea ta exagerat de sincera si directa (pentru ca stie din surse sigure ca nu ai dreptate) ...
De aceea nu mai locuieste de multa vreme cu mamica si se intretine singur singurel ...
De aceea nu se uita cu jind la curul femeii de serviciu (cum ar fi cea care face curat la "gym") ...
De aceea nu i se pare sexy ( "buna rau" ) orice stramba disproportionata (adica scandurica , fara pic de  țâțe  , cu fundul mare si fleoscait) - EVIDENT , GUSTURILE NU SE DISCUTA ! ...

Sa nu te necajesti pe mine , dar esti un subiect interesant de abordat si de studiat ! 
Sa construim pozitiv !
 :))))) 




Post Scriptum:

Dincolo de toate acestea , nu pot decat sa ii multumesc ! Sunt constient de mine , de defectele mele si  de propria-mi aroganta . Sunt destul de greu de tolerat si digerat  ...  ;)))

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: