7 ian. 2013

POLITIA ROMANA . Reduceri de costuri si disponibilizari ?!?!

  Inspectorii Ministerului Administratiei si Internelor ar trebui sa invete cateva reguli elementare de politete [parerea mea] !
Cand eu ma adresez unui angajat al MAI folosind un pronume de politete , as dori sa se pastreze aceeasi linie a dialogului si din partea interlocutorului meu. 
Stiu , faptul ca port barba calugareasca :))) ... , ca eram imbracat in zdrente lejere si ca abia ma ridicasem de la masa (mirosind a ciorba de afumatura si carnati) ... nu prea indeamna la politete (in mintea unora) . Insa , sa nu uitam ca eu (cat si ai mei latratori) nu asteptam musafiri si nici nu ma pregateam pentru vreo gagicareala parfumata.
In casa la mine, nu stau imbracat office ( nici macar de strada)  ! Asta nu inseamna ca trebuie sa uiti de regulile elementare ale bunului simt si de cei sapte ani de acasa, cand ai sunat la mine la usa !  Asta nu inseamna ca sunt de acord sa ne tutuim ! Stiu prea bine ca la Academie se studiaza si asa ceva (+ ceva psihologie comportamentala).
... Mai ales cand nu sunt infractor , nu ai venit la mine pentru a-mi aduce la cunostinta vreo invinuire sau pentru a-mi aduce la cunostinta ca sunt subiectul principal al vreunei cercetari penale (si chiar si atunci ... esti obligat sa ai un minim de respect) .
Daca nu te-am invitat in casa , nu inseamna ca sunt prost crescut sau ca am vrut sa te umilesc ! Inseamna ca Eva este dresata sa atace orice strain imi trece pragul ... Care Eva? Cea care nu a latrat  (asa cum facea Anna - batranica mea) si care pandea din hol.

Corect? Corect.

Uneori , aparentele inseala .

In rest ... toate bune si frumoase.
Sper sa avem o colaborare fructuoasa si sa urmarim cu adevarat acelasi obiectiv !
Multumesc pentru vizita (cu toate ca raman la parerea ca era indeajuns sa discutam telefonic) !


Post Scriptum:

In viata de zi cu zi , in ciuda aparentelor (virtuale) , eu ma adresez cu "DUMNEAVOASTRA" atat femeii de serviciu (care spala scara blocului) cat si  gunoierilor ... sau oricarui alt individ strain/necunoscut (indiferent de functie sau statut social) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: