16 oct. 2012

2 precizari (fara nicio legatura intre ele) .



1. 

Sunt cel mai neserios blogger de pe strada mea.
Am promis ca voi pune cateva seturi foto de la Cupa Vinului , Euro Dog Show si Finala Supermoto  (inca de acum o saptamana) . M-am luat cu altele .
Le voi pune (sper ca maine) ... Nu mai promit nimic.



2.
Nu inteleg de ce se oftica/oparesc unii pentru ca nu le-am putut acoperi frustrarile de natura personala, problemele psihice refulate in traumatizarea propriilor caini (pe care ii antrenau/foloseau pentru barbarisme) ?
Nu voi acoperi niciodata astfel de fapte !
Nu inteleg de ce nu le convine cretinilor sa isi asume responsabilitatea propriilor fapte reprobabile ?! Va e frica de puscarie? De ce faceti fapte pe care nu le puteti duce in spate , daca sunteti doar niste rahati gainari  cu chilotii murdari de cacat ?
 De ce dezaxatilor ? Aaaaaa .... am inteles acum. Pai tocmai de aceea si incercati sa implantati cainilor vostri complexele si problemele psihice ce va macina putinul creier ce va mai ramas in urma etnobotanicelor .
Nu voi acoperi niciodata pe nimeni si voi fi bucuros sa vad in puscarie toti ratatii precum voi ! Pentru ca, mai devreme sau mai tarziu , tot acolo veti ajunge !!!
Nu suport dezaxatii , infractorii (de orice natura) si teribilistii fomisti  !
Daca asta inseamna sa fii "sifon" , nu am nimic impotriva ...  Chiar imi face onoare si placere .


***   Stai calm schiopule , vine si randul tau ! Cei ca tine se simt bine la parnaie . Acolo le este locul .  ***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: