8 aug. 2012

Raspunsul meu pentru nesimtitii de la SGU Ploiesti .



In urma sesizarii in ceea ce priveste neregulile/infractiunile petrecute in cimitirul Mihai Bravu Ploiesti , fiind intrebati de catre presa locala, reprezentantii SGU au balbait un nou raspuns (plin de minciuni) .


Reprezentantii SGU Ploiesti mint cu nerusinare in mare parte. Drept dovada am raspunsul (primit prin Posta Romana) in care nu se precizeaza nimic din cele de mai sus ... in afara de partea cu "sfatul" de a ma adresa Politiei (primit la acea data) .
Cei de la SGU Ploiesti au fost atat de nesimtiti incat pana nu i-am reclamat la ANPC nu s-au sinchisit de sesizarea mea de la acea vreme. Abia ANPC-ul a reusit sa ii urneasca pentru a-mi da un raspuns (raspuns dat mai mult la misto) . Drept dovada stau toate e-mailurile trimise catre ei (salvate) si raspunsul primit prin posta . In scrisoarea primita de la SGU nu se precizeaza nimic din cele ce afirma in presa , in afara declinarii raspunderii si trimiterii mele (printr-o fraza ironica) sa ma adresez Politiei.
Scrisoarea in care sunt luat la misto o pot pune oricand la dispozitia presei si a celor interesati.

Sesizarea la care cei de la SGU fac referire a fost facuta in LUNA A 6 - A, pentru evenimentele petrecute atunci (pana in data respectiva). Acum au avut loc alte furturi/distrugeri , dupa ce am refacut ceea ce s-a distrus atunci.

Cu ocazia "pastelui blajinilor" tiganii au in program drifturi cu masinile prin cimitir ??? (este vorba despre clanul Doloman din Mihai Bravu - clan de interlopi, spargatori de apartamente si autoturisme, proxeneti si talhari). Hmmm !
Au supravegheat si nu au constatat nimic nelalocul lui ?! Pai si atunci crucile de lemn luate de pe mormintele din jurul celui ce apartine clanului Doloman (clanul de infractori) pe care le-au folosit pentru a face gratar ... ce sunt ? Aaa , sa inteleg ca in opinia celor de la SGU nu sunt nereguli/infractiuni ci sunt fapte ce se incadreaza in "normalitate" si tin de traditia etniei respective ?!?!

Cat despre cei de la paza ... voi avea grija sa merg si sa ii filmez (dupa ce se vor linisti apele , deoarece acum se vor feri cu siguranta) .

De aceasta data am trimis intampinari catre toti cei care ar trebui sa ia masuri si care sunt platiti din BANII NOSTRII !!!! 

USL-ul nu va va tine vesnic in acele scaune . Va veni vremea cand si voi veti raspunde penal pentru incompetenta si pentru neregulile comise (asa cum se intampla acum cu fostele slugi ale lui Volosevici - fostul primar) .

Multumesc pentru oferta legata de refacerea "materialului floricol" ! Nu asta am cerut eu.
Nu doresc decat ca munca depusa sa-mi fie respectata , iar linistea mamei mele sa nu mai fie tulburata !!! Nu doresc decat ca VOI , CEI PLATITI DIN BANII NOSTRII , SA VA FACETI TREABA SAU SA LASATI PE ALTII MAI BUNI (daca sunteti depasiti de situatie) !!!!


Suntem cetateni europeni . Ne ridicam cu pretentii de tara civilizata si cerem anumite facilitati europene. Insa ne intrebam de ce toata Europa si intreg Occidentul ne atribuie etichete precum TIGANI , HOTI , OAMENI DE NIMIC , SCURSURI DIN LUMEA A 3-A ... si cand pronunta cuvantul "roman" o fac cu o oarecare amaraciune/scarba amestecata cu teama !!!!

De ce ne este greu sa aplicam legile acestei tari si sa luam masuri pentru a inaltura aceste etichete?
De ce ne este greu sa prindem niste hoti , profanatori de morminte ? Din comoditate? Pai atunci ce sa mai discutam despre infractiuni mult mai grave ....
Ce putem face? Sa stam sa pazim mormintele si sa ne facem dreptate singuri ???

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Brutacu Hector said...

Raspuns primit astazi (pe e-mail) de la administratia cimitirului, adica de la cei care mi-au spus ca nu au ce face si mi-au dat pasi mai departe :



""""""""""
""""""""""
%%%%%%%@%%%%%%%%%.ro
11:35


Va rugam sa va prezentati in cel mai scurt timp posibil la Cimitirul Mihai
Bravu pentru solutionarea sesizarii dumneavoastra.
Va multumim.

Telefon Cimitir Mihai Bravu 0244/543361 sau 07%%%%%%%%%% """""""""""""""""""
"""""""""""""""""""




*** Nu mai zic nimic de lipsa semnelor de punctuatie potrivite. Deh , si eu am lipsurile mele , nefiind in masura sa judec pe altii ...

Brutacu Hector said...

"""""" Buna ziua !

Din motive obiective , in cursul saptamanii , de Luni pana Vineri, nu pot ajunge in timpul programului dumneavoastra de lucru , ci doar dupa ora 18:00 . Din cate cunosc , dupa ora 18:00 la cimitirul Mihai Bravu nu se mai afla nimeni din serviciul administrativ.
Singurele zile in care , teoretic, pot veni (indiferent de ora) la cimitirul Mihai Bravu Ploiesti , sunt Sambata si Duminica.

Va multumesc pentru disponibilitatea de a ne repara prejudiciul , dar putem replanta singuri "materialul floricol" distrus , putem aduce noi ghivece , inlocui vaza din material plastic - furata de pe soclul monumentului funerar (deja am cumparat alta) si de asemenea putem pune alta icoana in locul celei furate (deja am facut-o) ... Precum am procedat de fiecare data , vom inlocui singuri bunurile distruse, fara pretentii materiale.
Nu aceasta este principala problema care trebuie rezolvata in ceea ce priveste sesizarea noastra !
Noi dorim doar sa luati masuri de interzicere a accesului persoanelor care se fac vinovate de astfel de fapte , persoanelor care au antecedente cu astfel de fapte si a persoanelor impotriva carora exista martori ca ar comite astfel de fapte (bocitoare, cersetori, etc.).
Noi dorim sa asigurati o mai buna paza a incintei cimitirului Mihai Bravu si sa luati toate masurile necesare de prevenire a furturilor si a altor fapte de natura infractionala (incluzand aici si floraresele de la poarta cimitirului - care nu au autorizatie pentru a desfasura o astfel de activitate) .
Noi dorim civilizatie si respect.
Noi dorim asigurarea climatului potrivit unui astfel de loc , pentru ca ramasitele pamantesti ale celor ce ne-au dat viata sa se odihneasca in pace .
Nu suntem rau intentionati , dar trebuie sa intelegeti mahnirea si durerea din sufletele noastre ! Si dumneavoastra aveti parinti ...

XXXX XXXXX """"""