26 mai 2012

Ganduri si frustrari la sfarsit de Mai.

          Sa-mi bag picioarele in ea de vreme !!!!!
Am de vaccinat doua animalute (Tomy si Fetita) ... Stau cu vaccinurile in frigider de doua saptamani . 
Da, datorita medicului excceptional pe care am avut norocul sa-l intalnesc atunci cand nu stiam incotro sa apuc (si care m-a invatat multe chestii utile), imi vaccinez singur animalutele de la curte
Tot datorita luiAnna mea traieste astazi si a reusit sa treaca peste etapa critica


Dupa vaccinare, trebuie sa le deparazitez extern , sa deparazitez curtea si sa ma ocup putin de tot ceea ce inseamna loc pentru somnic si mancat. 
Nah ! Mai fa ceva , daca ploua cu galeata ...


Maine se pare ca vremea se nasoleste si mai tare. Asa ca o sa stau acasa si o sa frec duda .
Dumniezo e un bosorg senil , pus pe glume nesarate !


Evei i-au ruginit rulmentii , de cand nu a mai tras si ea o alergatura/joaca sanatoasa . Tot timpul numai pe graba (sa nu ne ploua) ... Le citesc dezamagirea in ochisori (Evei si Annei), atunci cand ele ma trag inspre parc iar eu le trag inspre casa.


Cauciucurile de vara le am tot acolo (la curte) si nu am apucat sa le montez. Am tot zis ca se va indrepta vremea...


Masina de spalat mi s-a defectat. 
Dorel (vrednicul doftor de masini automate) ajunge abia saptamana viitoare.


As dormi non-stop .

Bleaaghhh ! Ce vreme/vremuri de cacat !!!!



L.E.:

Pana la urma am fo' , am vaccinat mieunatorul si latratoarea dirijor, i-am deparazitat extern, am facut dezinsectia casei si le-am facut curatenie.
Fetitei a trebuit chiar sa-i fac si o mica interventie chirurgicala . Avea unghia (de la unul din pinteni) crescuta circular si infipta in propria-i pernuta (vreo 2 mm). Se inflamase destul de nasol. Pana la urma am reusit sa o tai si sa extrag cu mare grija partea intrata in carne. Am dezinfectat si va trece (cu cateva zile de antibiotic - pastilute) .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: