25 mai 2012

AVENTURI IN ASOCIATIA DE PROstPRIETARI .

Se ia una bucata presedinta asociatie proprietari.
Sa presupunem ca este DIRECTOR EXECUTIV la o oarecare firma de constructii (chiar daca codul CAEN spune altceva) .
Sa presupunem in continuare ca firma respectiva este doar o unealta PDL , o masina automata de spalat [lovele] Albalux.

Sa presupunem ca avem certitudinea faptelor reprobabile a respectivei persoane [ evaziune, furt din banii asociatiei prin incarcarea facturilor la utilitati + alte mismasuri, furt de agent termic , furt apa rece/calda , s.a.m.d.]  .

Sa presupunem ca in urma unor reclamatii facute , duduia presedinta de asociatie a apelat la  forta Jedi PDL ...

Sa presupunem ca duduia are o LARGA influenta si astfel (invocand clauze de confidentialitate sau alte motive fantasmagorice) :
PRIMARIA PLOIESTI A DAT-O COTITA ;
 RASP A DAT-O COTITA ; 
DALKIA TERMO PRAHOVA A DAT-O COTITA;
ANPC A DAT-O COTITA .

Cand cineva fura de la mine [si il prind] devin destul de furios si necugetat, imi pierd echilibrul moral si ma transform intr-un individ monstruos [da, am dubla personalitate] .

Ce ar ramane de facut intr-o astfel de situatie ?

  • ASASINAREA PRESEDINTEI DE ASOCIATIE (vorba 'ceea ... din puscarie mai iesi, dar din mormant niciodata)  !?!?!
  • O CHELFANEALA BUNA (fara martori) ?!?! Deja nu se mai poate , deoarece v-am dezvaluit pe blog si v-am transformat in martori. :))
  • BLESTEME SI VRAJITOARE ?!?!
  • SA MA APUC SI EU DE FURAT ?!?!
  • SA SPER IN JUSTITIA DIVINA ?!?!
  • SA MA CALUGARESC ?!?!
  • SA MA MUT IN COSMOS ?!?!




Uite d-aia IMI BAG TOATA PULA IN TARISOARA ASTA SI IMI VINE SA LE DAU MUIE TUTUROR NATIONALISTILOR/PATRIOTILOR LATRAI (care doar dau din gura , dar in rest sunt labagii convinsi).
UITE D-AIA O SA PUN 100 DE STAMPILE LA VOT !
NATIE DE HOTI, CURVE SI PARVENITI !!!!!!

Post Scriptum:
Daca luna trecuta ne-a incarcat cu 1, 8 mc/ apt. pierderi apa calda (fara a exista avarii sau alte probleme) , luna aceasta ne-a incarcat cu 3 mc/apt. pierderi apa calda (fara a exista avarii sau alte probleme).

P.P.S.:
Da, am confirmarea -pe surse -ca PDL-ul a salvat-o . [ cu toate ca , intr-o alta discutie , ea se jura ca nu este membra PDL ]

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: