20 feb. 2012

MULTUMESC UPC !

Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului ...


                 Astazi , in jurul pranzului, m-a sunat un tip de la UPC Relatii Cu Clientii . Simpatic foc ! :))  Mi-a vorbit impecabil (Respect lui pentru asta ! ) . Mi-a comunicat ca mi-au rezolvat cele doua probleme.

      "Taxa abuziva" reclamata de catre mine se pare ca a fost doar o eroare de sistem . Mi s-a spus ca imi va fi scazuta/stornata din factura urmatoare.
      Viteza de transfer mica se pare ca se datoreaza unor probleme independente de UPC . Sunt probleme tehnice in ceea ce priveste modem-ul , probleme ce nu aveau cum sa fie prevazute (modemul Cisco fiind desigilat in fata mea). Astept maine o echipa tehnica pentru cateva teste si cu un modem nou.










     

           Ma suparasem putin asta seara si nu mai vroiam sa scriu acest articol, dar mi-a trecut. De ce ? Pentru ca imi promisese ca ma va suna la ora 19:00 si deja se facuse ora 19:30 .... M-au sunat mai tarziu si s-au scuzat ca aveau alti clienti pe fir.

Asa DA !
Tratament ireprosabil !!!
Respect fata de client !!!
RASFAT ! Ce sa mai ....
Incepe sa imi para rau ca am fost atat de dur in articolul anterior.


         Sunt client UPC de peste 10 ani (ba chiar de la inceputurile UPC in Ploiesti - de cand au preluat firma Control Cable Ventures). Nu am avut niciun conflict pana ieri. Am fost foarte multumit de serviciile de care am beneficiat. Acum , dupa rapiditatea si corectitudinea cu care au fost tratate problemele expuse de catre mine, nu cred ca as putea fi mai bine tratat la un alt furnizor. 
Sper ca a fost doar o nefericita intamplare , o situatie care nu se va mai repeta vreodata !

MULTUMESC UPC !




Later Edit (21.02.2012)


A venit si tipul de la cablu ... :) Se pare ca nu este nici modem-ul de vina. 
Se pare ca unul din computerele mele necesita o iesire la pensie si o inlocuire cu altul proaspat iesit de pe bancile fabricii. Mdeah...
Asta daca nu cumva au manarit ei banda special pentru mine , pentru asta seara , alocandu-mi ceva mai multa pentru ca testele efectuate sa dea bine. Totusi merg pe ideea cu pensionarea desktop-ului.



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: