30 dec. 2011

Ciudata iarnă . [file de jurnal pe sfarsit de an]

   M-a imbratisat pe strada , in urma cu vreo saptamana. Nu ne cunosteam. Ea sustine ca ne-am mai intalnit in urma cu vreo 8 - 10 ani. Eu nu imi aduc aminte.
La inceput nu i-am dat atentie , dar s-a tinut scai de mine.
Am invitat-o la un ceai . Am incercat sa ii explic ca nu ma pot atasa de dansa... I-am expus parerea mea despre aventurile sezoniere. Am rugat-o sa plece. Se pare ca nu s-a multumit doar cu un ceai si a refuzat sa plece. Atunci m-am ratoit oleaca la dansa...
S-a prefacut ca pleaca, dar s-a reintors in cateva ore cu forte proaspete si cu gand de razbunare.
Acum nu se mai da plecata nici in ruptul capului.
Drept urmare, duduia raceala usoara s-a prefacut intr-o scorpie de viroza/gripa grohaiasca romaneasca.
Si uite asa stau acum si ma cinstesc cu Eficef(antibiotic) , Eurespal si Parasinus .




De ceva vreme ma caznesc si cu batrana mea domnisoara, Anna . :( 
M-am transformat in asistentul ei veterinar (la indrumarile si instruirea medicului veterinar) . Astfel am invatat sa fac injectii. O intep (im) o data la 12 ore (cu Ampiplus uman). Apoi urmeaza picaturi in ochi, picaturi in nas, Nivea pe trufa si Silimarina pe cale orala. Sta cuminte saracuta. Nu zice nimic. Stiu ca sufera... Asta e. Poate ca este vina mea , datorita lipsei de experienta in cresterea unui patruped latrator .
Acum asteptam sa treaca 1 Ianuarie si sa mergem la Bucuresti. Are o chestie foarte urata in cerul gurii ....







Eva creste , creste, creste si nu se opreste.

Tina este o parsiva mancacioasa si obeza . 







1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

anna_k said...

... :)
La Multi ani! tie si prietenilor tai!