1 nov. 2011

Eva cea bezmetica .

Dupa ce , in decurs de o luna si putin, a fost altoita de vreo trei latratori (de diferite talii) a inceput sa ia seama si sa devina precauta. Insa , in acelasi timp, instinctul sau de caine dominant devine din ce in ce mai vizibil. Este de un curaj/tupeu iesit din comun. Nu are frica de nimic .  Am observat la dansa cum incepe a i se forma instinctul de protejare al proprietatii (mele) si a crescatorului (adica eu). Este incredibil de inteligenta si parsiva .
Tot timpul am recompensele in buzunar(cuburi din carnita de vita fiarta)...
Da' nu ma vait si nu imi pare rau ! O ador ! Insa, pe toti cei care doresc sa devina crescatori de Amstaff ii sfatuiesc sa se gandeasca bine inainte .





De ieri avem microcip . Astazi vom primi pasaportul si actele de la Asociatia Chinologica. Maine mergem sa fim luati in evidenta la Politie.  :D




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: