20 aug. 2011

HAMSII

Daca iti este foarte foame trebuie sa te multumesti si cu o portie de "hamsi" anorexice si handicapate (cu un singur "i") .
Nu aveti habar cate sute de romani mananca acele imputiciuni reciclate in ulei ranced , la acea terasa cu angajati analfabeti.
...Pana la urma nu trebuie sa ai cunostinte gramaticale pentru a manca o hamsie . Nu ?








In timpul saptamanii terasa respectiva era tot timpul goala, mirosea a ulei ranced si colcaiau gandacii peste tot.
In uichend, cand litoralul se umple de agricultori flamanzi si fuduli, terasa era plina ochi .
Mi se facea greata numai cand ii vedeam infulecand acele hamsii refolosite si nu ma gandeam decat la acei gandaci din timpul saptamanii .... 


Recunosc ca si eu am infulecat (de doua ori) cate o gustare de tip fast food pescaresc (midii pane). Insa am cautat pret de doua statiuni, pana am gasit ceva proaspat si bun de mancat. 

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: