20 iun. 2011

Am ajuns (din nou) la limita ...

   Dupa ce in ultimele zile evolutia starii lui Leo a fost pozitiva (manca foarte bine, torcea, se rasfata, luase in greutate , avea temperatura optima ), ieri dimineata,  mi-a paralizat de o labuta.
Medicii m-au jupuit de bani la greu (cateva zeci de milioane - adunat - ).... L-au tratat pentru cauze presupuse... Mi l-au supradozat cu Ringer Lactat si a facut edem pulmonar. I-au spart vreo 4 vase de sange pe labute(doua dintre ele chiar la labuta cu pricina). Sunt niste incompetenti ordinari !!!
Am incercat si la alte cabinete, dar m-am lovit de aceeasi sete de bani si vrajeala ieftina ("Stiti, trebuie mai intai sa ii facem niste analize si ceva perfuzii" ~ adica vreo 400 RON pentru inceput ) .

Ieri , cand a incercat sa coboare din pat, a cazut brusc pe o parte. Atunci am observat labuta.
Ieri, medicul veterinar, imi spunea ca este posibil sa fi suferit un accident vascular/cerebral, dar ca s-ar putea sa fie si o luxatie... sau o fractura... sau o leziune care ii apasa pe un nerv . Pentru a sti sigur m-a trimis sa ii fac o radiografie. 
Tine labuta atarnata(inerta) si nu o poate misca deloc. Cand il atingi, pana in "cot" , il doare. Cand incerc sa i-o indrept, il doare. La pernute simte doar atunci cand il ciupesti foarte foarte tare(miorlaie).
In urma cu doua zile a incercat sa se urce pe un sifonier si nu a reusit... Poate fi de acolo.
De asemenea poate fi de la leziunile cauzate de catre imbecilii care i-au spart vasele de sange la acea labuta. Nu mai stiu ce sa cred.

I-am facut culcus in baie. Imi este teama sa il mai las prin casa nesupravegheat.
Se ridica doar cand mananca, cand bea apa si cand merge la litiera .

Sunt la un pas de a ceda nervos.

Toata lumea imi da sfaturi. Am ametit si am obosit. Sunt neingrijit, netuns, obosit , tracasat si plin de nervi.

Stiu, ma vait ca o baba la menopauza.

SA LE DAU MUIE TUTUROR INCOMPETENTILOR DIN MEDICINA VETERINARA SI DIN MEDICINA UMANA ! NISTE SCURSURI JEGOASE , FARA PIC DE CUNOSTINTE DE MEDICINA , INSETATE DE BANI ! NISTE INCOMPETENTI .... De azi inainte cred ca ma voi trata doar cu ierburi .  In niciun caz nu voi mai avea incredere sa merg la medic. 
Mi-e tare dor de Ceausescu, de educatia si politica respectului ce se aplica in acele vremuri !!!!!


P.S.:
  Fostul meu instructor auto (datorita caruia am luat examenul pentru permisul auto din prima incercare), a apelat la sistemul medical romanesc pentru o operatie in legatura cu fierea. Medicii ploiesteni, cand l-au operat, i-au atins pancreasul. Astfel s-a ales cu o pancreatita de toata frumuseata si cu un foarte scurt fir al vietii . Om de 40 ani ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: