25 mai 2011

KFC isi fura clientii la numaratoarea bucatelelor de carne .

   Daca ar fi fost prima oara...... 


   Asta seara am cumparat de la KFC (KFC Omnia Winmarkt) o portie de 8 Crispy Strips (preferatele mele). Este singurul produs fast food pe care il mai servesc din cand in cand. Stiu ca nu este bine , dar am recunoscut ca sunt un mancacios dependent si imi asum consecintele ...  Tocmai de aceea m-am si enervat .
ESTE A TREIA OARA, IN ULTIMELE 2 LUNI, CAND SUNT TRAS IN PIEPT LA NUMARUL DE CRISPY. ESTE A TREIA OARA CAND IN LOC DE 8 CRISPY STRIPS GASESC IN PUNGA 7 CRISPY STRIPS. 
Am observat abia acasa, deoarece altfel nu mi-ar fi fost rusine sa le dau cu ele in cap. 
Data viitoare, inainte sa platesc, o sa ii pun sa le numere pe ciutanii care stau prost cu matematica .


Alo, domnii/doamnele de la KFC Romania , dati-le dom'le sa manance angajatilor! Nu vedeti ca fura de la clienti (de foame) !!!!! HUOO ! ROMANI HOTI !!!!!


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: