7 apr. 2011

Sa facem gramada mare ! (cu fotografii)

MICA TINA este fericita, multumita si din ce in ce mai zapacita . 
Cotrobaie peste tot . Se mangaie pe langa Leo si il pupaceste non-stop. :)) 
Se pare ca dansul nu se sinchiseste , dar nici nu o respinge.










Doi batrani prieteni la un pahar de somn....
.



Weekendul trecut . 
Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea. 
Cine-i lenes si putoare are tot asa... :)))


































Ca sa il parafrez pe inteligentu' ala de nu mai stiu cum il striga mamuca lui, pot spune doar atat : MENTOSAN IN BAROSAN.
Daca vrei caldura iarna, trebuie sa pui mana sa spargi la dihaniile aistea lemnoase, practicand agrosport . Este de foarte mare ajutor pentru cei nervosi si stresati .
Am avut noroc ca nu au fost noduroase.





(Da, eu le sparsei pe toate astea.Mi-a trebuit doar o ora.)





Fiul ratacitor . Cioflingarul care o dadea cotita atunci cand i-am adus vorba despre vaccinul anual.
Eu il cautam pentru a-l vaccina , iar el umbla dupa dudui in calduri.








Fetita curtii.






Anna (banana).







Ehehei ! Dupa atata munca mai este nevoie si de ceva pentru ghiozdan
Mititei si carnaciori helal.




6 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Deci da.
Sunt intr-o pauza publicitara si m-am gandit sa ma amuz p-aici.
Daca vedeam ca ai folosit carbuni,pentru prepararea hranei,nu mai vorbeam.
O ora pentru lemne?Recunosc,imi lua mai mult,maxim doua.
Tinei ii plac broscutele?
Intrebare: sunt branduse p-acolo?Le-ai plantat tu?
Alta intrebare,nu sunt la zi cu citatele celbre,cine a spus mentosan barosan?

Brutacu Hector said...

Fetico,
pauza publicitara?!?! Pai unde lucrezi bre?

Nu folosesc carbuni de cumparat.

Ti se pare mult o ora la tot ceea ce este acolo ? :)))))

Da, Tinei ii plac broscutele de plus .

Da, sunt branduse. Sunt plantate de catre mine. Cele mari , de culoare mov inchis (olandeze) sunt cumparate de la Kaufland toamna trecuta(sub forma de ceapa). Cele mici si asezate pe mai multe randuri sunt cumparate de la o duduie din ploiestean/obor(tot sub forma de ceapa). Sunt albe, galbene si violet deschis. Sunt puse toamna 2010. Le-am pus de proba. In toamna asta cu siguranta voi pune o sacosa intreaga.:)))))) Imi plac foarte mult florile in stare naturala.

Brutacu Hector said...

"Mens sana in corpore sano ."

Fetita Junglei13 said...

Eram in pauza publicitara,din propria ograda,treceam la treburi in bucatarie si-n timp, ce ele se desfasurau (traiasca tehnologia si masinile moderne, de pregatit painea noastra cea de toate zilele)si eu ma pregateam de altele zisei sa ma delectez p-aici.
Nu,nu mi se pare mult,din contra am zis ca mie imi lua mai mult.
Asadar au aparut brabdusele, e musai sa-mi amintesc zilele astea, sa imi fac curaj,sa escaladez dealul cu branduse.

Fetita Junglei13 said...

Am fost azi in poiana cu branduse, am luat cu mine un bca si am purces prin vant.
N-am gasit niciuna,poiana era plina de frunzele lor,dar nici macar o floare.
Si nu, nu le-au cules altii (nu cred ca-si mai amintesc prea multi de fosta poiana),dar nu mai vor ele sa apara :(

Brutacu Hector said...

Tare asta cu BCA-ul. :)))))