5 ian. 2011

LEGI GANDITE CU CURUL AFLAT IN VREMURI DE DIAREE : legea referitoare la asigurarea obligatorie a locuintelor. (2)

In urma cu ceva vreme ma legam de obligativitatea asigurarii locuintelor(link) si de aberanta lege prin care statul roman ne obliga sa dam bani unor privati ce candva au sponsorizat (sau vor sponzoriza) campaniile electorale ale unora .
In concluzie, spuneam ca este tot un fel de teapa, precum toate celelalte din ultimii 21 de ani si ca aceasta asigurare obligatorie este total inutila pentru majoritatea locuitorilor la bloc(in forma in care se afla in prezent).
Este doar o teapa menita sa ingroase tartitele unor guvernanti si ale unor asiguratori .

Dupa cum am mai spus , am fost si mi-am facut asigurare facultativa .

Zilele trecute , guvernul s-a gandit ca nu prea au mai pus romanii botul la vrajeala lor si (decat sa amendeze peste 50% din populatia Rromaniei) au prelungit data limita(link) . :)))))))
Cu siguranta, la data de 15 Iulie 2011, se va prelungi din nou (sau chiar se va anula obligativitatea acestei asigurari) . De ce? Pai nu cumva se apropie alegerile ?! Facem pariu ca va fi din nou asa cum am "prezis" eu ?
Pana acum nu m-am inselat niciodata si "prezicerile" mele s-au adeverit 100% !

Semnat:
Tata Thermita

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: