7 oct. 2010

Remember this? "Pepsi generation."




Se implinesc 20 de zile de cand am renuntat la bauturile carbogazoase. Pepsi era bautura mea preferata. :(((

P.S.:
La tiutiun am si uitat sa mai contorizez zilele, saptamanile, lunile... Au trecut indeajuns de multe incat sa nu mai fie nevoie sa le tin socoteala. Nu mai simt nevoia de tiutiun.

3 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Oricum nu mai avea gustul de altadata.

Brutacu Hector said...

Aici ai dreptate.
Mmm.. Ce bun era. Imi aducea tata cate o lada de Pepsi (sticle la 0,33). Aveam 1 saptamana din el. Era delicios. Avea cu totul alt gust decat otrava pe care o consumam acum.

Mihai said...

acum de ce trebuie sa devenim melancolici..ca mi-aduc si eu aminte de serbetul ala de struguri...miam miam..