12 oct. 2010

Astazi astrele mi-au fost favorabile. Reclama gratuita.


Sunt abonat la serviciile de internet oferite de catre UPC.
In principiu , am fost si sunt multumit de serviciile lor. Nu mi-a picat niciodata internetul in 3 ani. Viteza este constanta si nu oscileaza. Download-ul sta undeva la 19-20 Mbps (2 -2,5 Mbps reali , constant) .
Am avut posibilitatea sa compar (am avut foarte multa vreme , in paralel cu UPC, internet de la RDS - gratuit) . Chiar daca , aparent, viteza de la RDS este putin mai mare, eu prefer UPC.
Aveam abonamentul UPC LARGE (maxim). Acela de pana la 24 Mbps.
Astazi am avut o surpriza... UPC a marit banda si a micsorat tarifele. Drept urmare (cumulat cu abonamentul TV) costurile au scazut cu 40 RON. Tipul de abonament se incadreaza acum la o banda de pana la 25 Mbps download si pana la 4 Mbps Upload .
Cel mai multumit sunt insa de profesionalismul evident al celor de la Relatii cu Clientii. Spre deosebire de tarnacopistii de la RDS, angajatii UPC sunt foarte bine pregatiti si este o placere sa comunci cu dansii.
Multumesc UPC !


~~~~~~~~~~~~~~

Al doilea exemplu de calitate si profesionalism vine de la Army Shop , proprietarii site-ului kaki.ro .
Obisnuiesc sa fac cumparaturi online destul de frecvent. Am magazinele mele preferate. De la Army Shop nu am mai cumparat pana acum. Mi-am luat inima in dinti si am comandat de la ei, deoarece am descoperit ca au preturile mai mici (in ceea ce priveste produsele pe care mi le doream) decat alte magazine de profil. Am fost contactat imediat (de catre o domnisoara/doamna foarte draguta) si tratat mai bine decat m-am asteptat.
Am primit produsele la timp. Am fost foarte multumit. Sunt parolisti, profesionisti si nu umbla cu ocaua mica :). Produsele sunt de calitate si au ajuns la mine intr-o stare impecabila.
Cu siguranta voi mai comanda de la ei. Astazi mi-au castigat increderea .
Multumesc Kaki.ro !


~~~~~~~~~~~~~~~~~

Acest articol este scris din proprie initiativa si pentru ca ma aflu intr-o pasa pozitiva. Nu am primit nimic la schimb pentru a scrie randurile de mai sus. Am dorit doar sa evidentiez niste chestiuni care sunt intalnite din ce in ce mai rar pe la noi . 





Later Edit :

VEZI AICI (link) !!!

1 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Cu UPC-ul sunt de acord, pana la un punct, imi trimit mesaj pe telefon,cu mult inainte de a sosi factura,ceea ce ma amuza.In rest numai de bine.