5 iun. 2009

NU.

NU VOI MERGE DUMINICA SA IMI EXERCIT DREPTUL LA VOT !
DE CE?
DIN ACELASI MOTIV PENTRU CARE NU AM FOST NICI ULTIMA OARA.
O SA OFER DIN NOU INTAIETATE FOMISTILOR, FRAIERILOR SI IDIOTILOR CARE DORESC SA ISI EXERCITE ACEST DREPT CU DEMNITATE ...

  • In final, am 3 dedicatii muzicale :

1. - pentru candidatii de genul masculin ( asta a propos de stimabilul Paul Pacuraru)




2. - pentru doamnele candidate la europarlamentare



3. - celor care vor avea un ghimpe impotriva opiniilor mele liber-exprimate aici le dedic melodia urmatoare , melodie in care sunt sigur ca se vor recunoaste (da. astazi am nervi si sunt ghiolban.)






























*de la ultima dedicatie fac excceptie cei cu opinii pertinente si bine argumentate.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: