24 nov. 2008

Ce faci duminică, 30 noiembrie ?

Eu o să dorm .
Poate că după ce o să mă satur de somn, o să gătesc ceva bun ... Cu siguranţă o să fac dragoste... Apoi iar o să dorm.

FRAIERII VOR MERGE LA VOT. FRAIERII VOR VOTA DIN NOU PENTRU O STICLĂ DE ULEI, O PUNGĂ DE ZAHĂR, UN CALENDAR, UN PIX, O STICLĂ DE BERE ... SAU ÎN CEL MAI FERICIT CAZ - O EXCURSIE LA MUNTE CU AUTOCARELE PARTIDULUI MULT IUBIT ....


Astă seară la ştiri am observat câţiva moşi şi câteva babe, fericiţi nevoie mare. Erau fericiţi pentru că se plimbaseră gratuit la munte (vreo câteva ore) şi primiseră o masă la un restaurant din Cheia(totul pe cheltuiala unui partid oarecare).
...Eh şi uite aşa duminică nu vei mai avea loc pe străzi de boşorogi şi babe. Se duc şi votează pentru un cârnat şi o sticlă de ulei . Dau ţara pe mâinile tâlharilor şi onaniştilor calici , avizi după imbogăţire rapidă.
Nu mai avem nimic... Au vândut tot! Au distrus tot! Tot ceea ce avea bun ţara asta amărâtă s-a dus pulii de suflet...
Indiferent de ambalajul în care îşi învelesc partidele căcatul electoral , căcatul tot a căcat miroase.
Boşorogii mor mâine-poimâine şi rămân alţii(care oricum habar nu au pe ce lume trăiesc) să tragă urmările votului dat pentru un cârnat şi o plimbare la munte.

Nu votez(pentru că nu am cu cine) , dar sper totuşi să apuc ziua când îi voi vedea în puşcărie, spânzuraţi (precum în Iran) sau împuşcaţi (precum în China)... pe toţi căcaţii ce au trecut prin parlament şi au ruinat această ţară... O ţară distrusă în urma votului cadavrelor umblătoare şi al târnăcopiştilor retarzi .
Bă vouă nu v-au ajuns 19 ani ? Încă mai puneţi botul la vrăjeală ? Voi chiar credeţi că există măcar unul, printre toţi căcaţii ăştia care candidează, căruia să îi pese de voi? HĂ HĂ HĂ HĂ ... Câtă naivitate şi cât de mulţi imbecili au răsărit în România !
........................................................................................................................................................................
Eu mă descurc mă ! Eu supravieţuiesc ! Însă o mare parte dintre voi veţi ajunge muritori de foame, sclavi ai datoriilor sau sinucigaşi copleşiţi de dobânda creditelor ...
Să vă fie ţărâna uşoară şi coliva fragedă!


Nu uitaţi că "nimic nu este mai scump decât ceea ce primeşti pe gratis."


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: