22 sept. 2008

Diacritice pe creier,oameni încălţaţi cu chiloţii ... şi coiul din talpă.

Motto:
Când eram la grădiniţă visam să mă fac pompier. Când am ajuns in scoala primară imi doream să devin ucigas profesionist. Din păcate (spre dezamăgirea unora) m-am făcut OM !





Astăzi am înţeles, încă odată, cât de curvă este viaţa şi că pentru a nu ştiu câta oară am fost mult prea bun cu cei din jur... În vremurile pe care le trăim, se pare că dacă nu calci pe cadavre şi dacă îndrăzneşti să refuzi a fi egoist, eşti luat de PROST !
De astăzi înainte dacă ,printr-o întâmplare nefericită, în faţa mea pe stradă , aş zări un om lovit de maşină şi agonizând...,iar puţin mai încolo aş vedea un animal în aceeaşi situaţie... VĂ JUR CĂ AŞ SCUIPA CU SCÂRBĂ ÎN DIRECŢIA OMULUI şi AŞ FACE TOT POSIBILUL SĂ SALVEZ ŞI SĂ FIU DE AJUTOR ANIMALULUI .

Sunt mult prea fraier şi mult prea îndurător (în ciuda aparenţelor) pentru lumea asta plină de fiare flămânde şi cu bale însângerate la gură... Fiare ce aleargă pentru a agonisi lucruri ce nu le vor folosi la nimic niciodată ,iar la sfârşit când vor trage linie vor plânge şi vor cere îndurare ...
Oare de ce atunci când toţi te cred "un dur" te respectă şi se poartă cu mănuşi, iar atunci când laşi garda jos şi le arăţi că totuşi eşti si tu tot "un om normal" , îşi schimbă atitudinea şi "te scuipă" cu tupeu?
De ce se simt unii datori să te înjosească şi să te facă să te simţi umilit,atunci când tu nu le-ai greşit cu absolut nimic ci doar ai vrut să îi ajuţi precum un bun prieten?Cu ce eşti tu de vină pentru frustrările şi complexele lor de inferioritate?
De ce vine omul să îţi spună atât de multe chestiuni personale şi lucruri care îl fac (mai mult sau mai puţin) vulnerabil , dacă el după un timp te tratează ca pe un "nimic" şi insinuează că nu poate avea încredere în tine ...chiar dacă tu nu i-ai greşit vreodată ?
De ce încearcă unii să aplice asupra ta mizeriile ce le-au fost dedicate lor cândva? Cumva ca să te "călească"(pe asta nici măcar un copil de gradinita nu ar fi crezut-o)? AHAHAHAHA =))))))))) Parcă şi eu am văzut cândva nişte pescăruşi care înghiţeau asemenea vapoare ....
De ce cred unii că dacă se răţoiesc la tine autoritari te domină sau îţi devin superiori ?
Mi-e greaţă de oamenii care pozează în altceva decât ceea ce sunt ei în realitate!

Aş mai fi avut multe de scris şi multe răspunsuri de dat ,dar ar fi o risipă de spaţiu şi timp . . .

Ştiu ! Sunt un ciudat !
Mă uit cu scârbă peste umăr şi mi se face milă ... Vă vindeţi sufletele şi demnitatea pe NIMIC !

L.E. - Probabil toate cele de mai sus au sunat ca şi cum aş fi spus că la vârsta aceasta eu încă mai cred în Moş Crăciun , în Ilene Cosânzene şi în cinstea lui Moş Ion Roată... Cine ştie?!?Poate că Moş Crăciun chiar există...



.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: