23 mar. 2008

Lup moralist cu cashcheta de militian sindicalist .







Despre un om care se doreste a fi un "exemplu de moralitate" in randul militenilor prahoveni.


" Florian Ioniță este polițist. Florian Ioniță este lider de sindicat al polițiștilor. Un subofițer mic (deh, gradul) cu o funcție mare. Poate prea mare. (...) În opinia domnului Ioniță polițiștii sunt aproape de a atinge perfecțiunea. În opinia mea Ioniță ori habar n-are ce se întâmplă ori vrea publicitate moca. Oricum nu înțeleg cum "perfecțiunea întruchipată" a reușit să încalce legea. Tocmai moralistul a comis-o...a parcat ilegal.(...) Și într-adevăr, polițiștii de la Prahova sunt nepătați...dar DGA spune altceva...voi reveni. " [Catalin Stavri ]

Articolul integral il gasiti la domnul Stavri pe blog .
Respectivul militian a parcat sfidator chiar sub semnul de interzis si exact in fata cladirii Politiei Judetene . Vi se pare normal ? Din cate imi aduc aminte acest lucru i s-a intamplat si domnului comisar sef Crivat (seful Politiei Rutiere in Ploiesti) ,dar dansul din bun simt(si de teama presei) A ORDONAT unui subaltern sa il amendeze ...

Problema mea este alta . De unde a avut domnul militian bani CASH sa isi cumpere acea masina ? Chiar atat de bine sunt platite caschetele cu IQ subunitar la noi in tara?
Pai atunci oameni buni aflati ca O URASC PE MAMA PENTRU CA NU M-A NASCUT MAI PROST SI MAI INCOMPETENT DECAT SUNT ! :) Daca m-ar fi nascut un imbecil poate as fi avut si eu mai mult noroc in viata.
Uite de aceea sunt eu sarac lipit pamantului. Daca ma facea mama si pe mine militian ,astazi aveam si eu cel putin 1 Skoda . :D


FOTOGRAFIILE SUNT REALIZATE DE CATRE STAVRI CATALIN .


.

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Cred ca nu conduceti...e greu sa gasesti un loc de parcare in ziua de azi...

Brutacu Hector said...

Nu-i asa? Ce pana lor... "Militienii nu este si ei oameni mancatash?"

Tinand cont de faptul ca inca nu mi-am baut cafeaua ,nu ma mai obosesc sa va desenez morala acestui articol si ce anume a dorit el sa evidentieze...