9 sept. 2024

O data cu Eva a disparut si ultima fărâmă a sufletului meu.



   Disparitia ei din aceasta lume a marcat o mare schimbare in ceea ce ma priveste din toate punctele de vedere.

     Ea a fost ancora mea in lumea aceasta plina de rautate, ancora mea in ceea ce priveste bunatatea ... toleranta ... bunul simt .... cinstea si corectitudinea .... echilibru si cumpatare .... fapte bune ... iertare ... credinta ... speranta.

     De foarte multe ori, datorita ei, am lasat capul in pamant si am tacut.
Intotdeauna mi-a fost teama ca nu cumva sa fim despartiti , sa ramana fara prezenta mea sau sprijinul meu. Iar asta m-a ajutat sa fiu un om echilibrat, retinut, cumpatat si controlat in toate.

    O data cu trecerea ei dincolo , pentru mine lumea aceasta nu mai exista cu adevarat.
... si voi fi ceea ce trebuie sa fiu pana cand va veni clipa reintalnirii cu Eva.

     Eva a fost primul meu copil.
Eva a fost cea mai buna parte a mea, a sufletului meu si a omului care eram.

Eva a fost totul pentru mine.


~~~

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: