1 nov. 2016

Review pescuit pe balta Fundulea 2 , judetul Calarasi .



Ce am prins ?!
NIMIC.... Am fost la "Pomul Laudat" .
Cei care aveti de gand sa mergeti pe balta Fundulea 2 o sa dati banii degeaba ! S-a scos tot pestele si l-au bagat in vanzare. 
Dupa 12 ore de stat fara ABSOLUT NICIO TRASATURA (5 persoane , 20 lansete in apa), abia am luat un ciortanas obosit inainte de plecare.
Am dat pe bonduelle, viermusi, rama, sandwich, porumb semiuscat cu miere si anason, pufulete cu usturoi , etc. Nadirea s-a facut cu concentrate pentru gaini , ttx usturoi , srot de floarea soarelui ...
Am fost 6 persoane cu 20 scule profi si semiprofi pentru pescuit.
S-a dat inclusiv la "bomba" .

Nici ceilalti care mai erau pe balta Fundulea 2 nu au luat nimic . Erau persoane care stateau acolo de 24 ore . NIMIC !

     Nu mai credeti tot ceea ce se prezinta pe  pagina online a baltii Fundulea 2 (sau pe pagina de facebook a administratorului) , in asa-zise "filmari si fotografii" cu capturi minunate (cine stie din ce an sunt sau cu ce prieteni de familie ai administratorului sunt realizate) !!! Sunt tepe , "reclama mincinoasa" .
Mergeti oriunde altundeva ! Am ramas cu convingerea ca sunt pusi doar pe capatuiala si inavutire prin metoda "fraierului care pune botul la vrajeli de marketing" .
Başca faptul ca apa era foarte scazuta si se daduse drumul dintr-o balta in alta cu un debit foarte mare.













0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: